2008-01-27

Jag letar tecken….

på att Vegas är dräktig.
Vill man så kan man - ;)

I mina ögon så är Vegas mycket mer kelig, lugnare och trött. Hon ligger mycket heller i soffan eller sängen och tittar på när grabbarna mysbusar än att, som förut vara den som busar mest.

Hon kryper en in på skinnet och vädjar om "mys mig"

Husse ställer inga krav - delar massa kärlek...

Vegas är svullen bak och tuttisarna är lite mer rosaaktiga…..

Hon har tappat matlusten – tidigare har hon inhalerat maten och man har knappt hunnit sätta ned den innan den var slut. Nu petar hon i sig kula för kula och kan till och med lämna ett par – till Bronx stora nöje ;)

Jag tycker hon har fått mindre midja – blivit lite mer rak. Hon har visserligen inte direkt gått upp nått….

Hon har haft en genomskinlig, slemmig flytning med - vilket inte är något konstigt för en dräktig tik.

Min grabbar har idag haft ”vårkänslor” – man blir ju som ung igen då, har jag hört – de har busat och stojat så det stod härliga till…



Bronx är en lite äldre herre - över 7år men med leksinnet kvar. Han och BeeJay busar mycket och är bästa kompisar - mattes gullungar!

Lite bilder från dagen;




Nu är det slutbusat för idag ...
Bronx säger det är dags för att söndagsslappa....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv