2008-02-27

2 dagar har gått och de myser för fullt

Dagens första bild blir på en helt underbar liten flicka!
Denna bild hoppas jag är klickbar - för man kan ha den hur stor som helst - hon är så otroligt underbart söt!!!
Detta är en av de minsta, en liten fin flicka som är tuff i kampen av mat - hon håller hårt i sin del av baren ;)

En hanne

Valparna, som idag är två dagar gamla har lite roliga saker för sig - denna lille kille ligger på rygg och äter - trampar luf och bara myser ;) Hela kullen samlad - Hela BeeBronx A-kull
På fredag tänkte jag att det var dags för lite färgklickar på de små liven - jag håller dem hyfsat skilda, en stor tik, hanne - en lite mindre tik och hanne... osv... Men nu är det snart dags för att personifiera de små liven...

Jag lovar... det är svårt att inte uppdatera en gång i timmen - Heather, Vegas uppfödare har sagt "it´s ok, go overboard!" och det tänker jag göra... men ingen mer uppdatering idag.... det får vänta tils imorgon ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv