2008-04-15

Pinscherträff och utebus....

Först av allt - jag fick en trevlig överraskning i min gästbok, Lars, Tack så mycket!
Lars är en av mina tidigare chefer - en chef som lät mig ta med först Bronx och sedan BeeJay på min arbetsrum på jobbet, han tittade ofta in till dem och hälsade - och han till o med bjöd dem på korv - En chef med personalkänsla helt enket!!!

Vi har haft riktigt skönt väder i några dagar - solen ligger på och värmer lite, trots blåst. Vi passade på att gå ut och vara i trädgården, njuta lite och mysa - busa och .... bäst av allt bajsa och kissa UTE ;) det gillar matte!

Angel Of Mine och Arella kommer ut (Arella har inte något band längre - jag ser skillnad på henne och Biggan ;) )
Angel Of Mine passar på att tugga lite - pinne?

Arcan - ståtligt, man är väl snygg!

Arella förvillar sig i djungeln

När man är trött är det så skönt att mysa i buren, tycker Azarel

Vi har haft liten pinscherträff med - eller vad skall man kalla det när man släpper ut 9 pinscher och sammanlagt öser 12 stycken runt i vardagsrummet och köket?
De är verkligen pinschers nu - i sätt, attityd och utseende!

Lilla goa Black Angel myser en liten stund med nallen

Hmm, ett hinder på vägen?
Angel Of Mine har precis skuttat kring och kom inte riktigt över mina ben lyckat ;)

Bronx kommer och tvättar av henne lite, tröst är gottis

SÅåååååå, vad ville du då?
Arella med liten kaxig frågan....

Anahita - Big Bertha - Alice... en goding har många namn!

Det finns nog en liten räv där bakom Arellas öronlappar....

Anahita och Angel Of Mine
Två underbart goa flickor

MEN, blixtrade du?

Black Angel ligger och poserar, kanske man skulle avbildas som en sfnix?

Så underbart goa, mjuka ögon - kan man annat än att falla för dem?

BeeJay och Bronx står i fönstret och spannar Black Angel
Arella har hittat gosenallen och mystuggar lite
Men resten av högen fortsätter busa lite till - Angelstruck har fått fatt i Anahitas svans...
Bronx busar lite med Black Angel och Anahita
BeeJay och Angel Costodio vill också vara med
Men Angel Of Mine och AngelEye´s nöjer sig med lite mysbus..
EFTER SÅ HÄR MYCKET INNEHÅLL UNDER EN DAG BLIR MAN LITE TRÖTT ;)

Black Angel får avsluta dagens blogg och, kanske vi uppdaterar lite imorgon -
vi skall ha lite sök då, tänkte matte ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv