2008-04-10

Tikar, besök och lite BeeJay.....

SÖT SOM SOCKER, AngelEye´s.....
Men först av allt vill jag visa min underbara BeeJay – pojkar kan de med, säger han ;)






Vi hade ett trevligt besök idag, pappa Eroz med sin matte och husse –
Emma och Rickard.
Vegas släppte utan problem in Eroz – grabbarna kex fick dock vara i sovrummet och titta på idag bara.
Emma i ett hav av valpar
Pappa Eroz och lilla busiga "Big Bertha" - Anahita
Tikarna – vem skall de bo hos då?

Jo…..

Fröken gul - BeeBronx Arella
Min matte bor i Ängelholm. Hon heter Josefine och henne lärde jag känna först av alla som har kommit. Jag är ett riktigt mysfrö säger min gammelmatte och kommer älska att myspysa hos Josefine.

Bilden på BeeBronx Arella är tagen 20080410 -
titta så fint jag kan stå... det har ju inget med muffins att göra !
*********Bilden ovan, på BeeBronx Anahita är tagen av Emma idag
BeeBronx Anahita heter jag och min matte heter Hedvig ...
och Cathrine - för jag kommer faktist ha två ;)



*********
Lilla Fröken röd
BeeBronx AngelEye´s
Lilla jag, AngelEye´s kommer bo hos Mario och Camilla och deras två barn i Onsala - tänk vad bra... jag kommer att ha en vetrinär i familjen



Bilder på BeeBronx AngelEye´s tagna 20080410 *********
Lilla goa fröken lila -
Till sist, av tikarna
BeeBronx Angel Of Mine
Hur skall jag någonsin kunna släppa henne?
Emma håller Angel Of Mine
BeeBronx Angel Of Mine kommer att bo tillsammans med
Annika och Zeta i Växjö -
OCH DET KÄNNS JÄTTEBRA!


Bilder tagna på "Nova" - BeeBronx Angel Of Mine 20080410


Nu har alla åkt hem för denna gången och, hur skönt det än är med besök - så kopplar vi av och lägger oss för att sussa lite nu ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv