2008-05-24

Bättre sent än aldrig.....

uppdatera bloggen ;)
Får man börja med att skrika ut - min egen uppfödda tik är anmäld til sin första SSPK ;)
Annika kommer via upp sin goa flicka, jag kommer hålla tummarna hårt!
Mina andra uppfödda puddningar har även planerat in inoff i Allt från
Hallstahammar till Finspång...

Förra lördagen åkte jag, tillsammans med Bronx och Vegas för att umgås lite med Annika, NOVA, Zeta, Emma, Eroz och Anna.

Underbara Angel Of Mine, Nova hade vuxit och blivit riktigt stor - väldigt vackert utvecklande, inte konstiga kängurrumpr eller så... även om deet antagligen kommer framöver. En pinscher ser ju lite "skal" ut mellan varven under dess uppväxt och utveckling ;)
Nova blev först lite förvånad när vi kom och hon såg s utanför bilen - men sedan fick jag en riktig puss... med lite smak av sliskigt slabbigt gott valpdreggel.

Vegas blev också glad - men tänkte nog först, aaaaattans, jág har ju just blivit fin i tuttarna ;) Anna, Emma, Annika och Nova utanför deras stuga Hörby

Bronx blev väldigt glad att får träffa lilla Nova igen - han svalde hennes busstreck med hull o hår och hängde på. Min underbara Bronx - så myspys mot valpar!


Igårkväll tog jag min Bronx på en cykelur - och senare ikväll är det dags för de andra två sköningarna att få sitt travlyste tillmätt.
Bonusbild tagen en av de dagar jag, i veckan var på utbildning i Abbekås


Inga kommentarer:

Bloggarkiv