2008-05-07

Inget att blogga om?

JoDå... men inte orken...

Har jobbat sjukt mycket den sista tiden, föreläsningar, sommarens schema och personalens semester.... PHUA, komptimmarna hopar sig - och det är väl bra, nu när jag bara hade 8semesterdagar kvar ;)

Vill iaf länka till en sådan pudding.... Vegas son, BLADE den röde skönheten (med lite pytte, förstora öron... som tur var är de inte ärftliga) KOLLA in den kropp o hållning!

DET är detta jag hoppas och tror Vegas kommer tillföra min avel!



Ytterligare en skönhet - röd -som jag ÄLSKAR och njuter av så fort jag bara kan... Min underbara Laser (förlåt, Syrrans) - Lilla Enebys Laser, bilden tagen ett par dagar innan han fyller 11 år. Han är född 1997-05-19 och hinner jag, skall jag HA honom i en kull- en liten egen laser.... en så klockren hund, hundspråk och mentalitet... hittar jag bara hos min egen Bronx ;) (som inte är lika bra på det som Laser, men det säger jag inte så Bronx hör det ;) )

Å, du, syrran, lycka till nu med parningen.. ja, det har ju redan varit 2 - nu hoppas vi på många fin, fina valpar - MINST 9 ;)

Kram på er - njut av all grill... så länge det inte haft ögon eller haft ett eget läte...... ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv