2008-06-01

Planering av valpträff, A´la mini ;)

Helgen som kommer är en långhelg - så skönt och mysigt... Hoppas vädret blir underbart med!

Nästa helg som kommer skall vi, jag och klanen BeeBronx bila fram och tillbaka hela helgen lång.
Planerna är att vi kommer - för att börja från slutet - spendera öndagen i Växjö, beundrande de snabba, hoppande och skuttande agilitypinschrar som tävlar.
Efter det skall jag och de mina - Eówyn är bonusbruden hela helgen - spendera några timmar tillsammans med Nova, Annika, Zeta, Anna, Joanna, Johanna och deras hundar - kanske några fler...

Lördagen skall familjen samlas - en halvan iaf - och mysa, grilla och ta det lugnt.

På fredagen, hämtar jag min böna, EÓWYN och njuter av henne några dagar.
Eftersom jag ändå åker till Ängelholm över dagen, och vi kommer njuta lite av havet med våra hundar nere vid sibirien hade det varit roligt om Emma, Milton och Nova kom för att njuta med oss .... det är väl inte allt för långt?

Pretty Please ;)

Nu till nått annat, när jag ändå sitter här och bloggar - i trädgården med fötterna uppe på en stol med dyna och häcken på en annan - odjuren har pinscherryck och tvätten torkar i vinden - Denna helg spenderade jag bl a tillsammans med min syster och hennes dotter, Matilta. Vi örde från två olika orter i Sveriges avlånga land och möttes i Ullared.

Det var första besöket för mig - och trots vi var där en dag utan minsta lilla kö - och trots vi hade planerat upp det ... lite iaf ... hann jag inte ens gå genom alla avdelningar ... Kanske lite tur? För ojsan vad det blidde mycket i vagnen.

Husse förärades med ett nytt fotmassagebad och trots att jag funderade länge på sodastreamen ... jna - kanske nästa gågn - det blidde en dammsugare till husse också ist ;)

Nu skall jag fortsätta njuta av underbar sol och värme -

Ha det gottis, ta en extra PIGGELIN

Inga kommentarer:

Bloggarkiv