2008-06-11

Sent om sider....

Lite bilder från helgen - bättre sent än aldrig... Söndagen den 8 spenderade jag i Växjö - först ett besök för att stötta
de duktiga "Hickson´s" när de tävlade i agility ...
Ett svalt dopp mellan loppen ...
Efter solen bränt oss från agilityplan begav vi oss ut till Musön - som jag hört
så mycket om och verkligen längtat efter att uppleva...
Nedan ett helt hop med bilder från när vi, jag, Annika och Caroline
tog oss över med alla de våra....
Nedan - Vegas, Zeta och Eówyn - badbrudarna...
Zeta och Eówyn ....
Eówyn - kolla vilken skön brud, plaska runt och njuta....
Mera Vegas och Zeta ...
Nova badade mycket - men blev lite trött mellan varven ...
Caroline med ett helt släpp av pinscher ...
Bronx, min älskade grabb - njuter av att springa fritt
kolla brudar och bara vara....
Zeta, Vegas och Athena
Vackra Nova....

Vegas
´Bronx - njuter av alla flickor och håller span på dem....


Athena och Bronx
Kan man bli för mycket pussad.....

Vegas.....
Efter några underbara timmar flottade vi oss tillbaka och
Spenderade några timmar hemma hos Annika - som bjöd på underbar middag och
gott sällskap...
Avslutar med en underbart gottig liten Nova - min godisplutta.....
Annika - du gör ett underbart jobb med din lilltjej!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv