2008-07-05

WDS, FEST OCH CIRCUIT WDS 2008

Efter en ... tröttsam innedag på mässan drog jag och många flera med mig hem till goa Sussie och Uffe på lite kvällsnjutning!
Det var pinscher folk från världens alla hörn och Sveriges alla skrymslen .....












Sussie och Uffe - TACK för er stora gästfrihet - det är gott att veta detfinns människor som ni!

Esther från spaninen, ägare till Vegas son Blade kom hela vägen till Sverige för att titta på WDS.
Jag tänkte lite ... Vegas är min pärla och hon har gett mig och min kennel många, många bra placeringar på utställningar. SÅ - jag skrev ett mail till Esther och frågade henne
"Hello Esther!
Hope all is well over at your end of the world.
I have a uestion for you - Lilla Enebys are having a party the day the wds is - are you coming home and spending some time will us?
AND on friday we are going outside town to almare stäket to have our circuite - IF YOU like... YOU ARE MORE THEN WELCOME TO SHOW VEGAS THERE!!!!!
Pia"
Esther skrev tillbaka och svarade, men om jag gör det dåligt så.... om det inte går ...

Så jag skrev till henne och sa "It´s only a show and you and me know Vegas is a very, very nice dog!
This is for fun and it´s hard to show a dog one time and expect perfection - you do it, and have fun with it!!!
Will be nice to meet you on thursday
Take care
Pia
Esther visade Vegas och med underbart resultat!!!
SUCH, CACH/CFC Int.Ch.Angelsun Grand Attraction HOF -
BOB WDS Circuit Mälarpinscher 2008






Esther - y estoy encantado de que se han reunido y le permitirá mostrar mi orgullo Vegas, lo hicieron tan bien. Espero verle pronto de nuevo, buena suerte con sus planes y pinscher alemán! Amor Pia

Inga kommentarer:

Bloggarkiv