2008-10-08

Idag blir det lite minneskavalkad ...

Jag och två av mina systrar - Annett, Ule och sedan sitter jag ;) kolla in snygga klänningen ;)
Min syster och jag med farmor och cyklar .... fortfarande ursköna klänningar ;) Farmor och jag i Malmö. Hmmm, farmor var kanske fem, tio år äldre än vad jag är nu .. QUE
Jacka och gabardinbyxor på högsta modet

Detta kommer jag väldigt tydligt ihåg - jag vispar grädde ...


Ett par år har gott - detta är i malmö när jag hälsar på farmor och farfar där. lite vig har man ju alltid varit ;)
Pappa och jag - farfar i bakgrunden ....

Pappa och jag igen - pappa är den roligaste personen jag vet och han har hittat på mycket roligt under min uppväxt - och jag hängde på!


Ja, och så en bild till på mig ... TACK STORA SYSTER ANNETT - FÖR ATT DU SCANNAT OCH SKICKAT!
LOVE YOU - A LOT!








Inga kommentarer:

Bloggarkiv