2008-10-11

Ja, katten, lilla kissungen...

Jag har inte hört den sedan igår klockan 17 ungefär....
Har satt ut en bur, mat och kattmjölk - mölken var borta i morse (men det finns ju ett gäng katter härikring).

Så, vi får se - jag har inte gett upp ännu!

Ett par roliga saker har hänt denna vecka ;)
* Jag har ett par bilder med i USA´s pinscherkalender
* Jag har jobbat som biträdande rektor - eftersom min chef var bortrest - roligt! ;)
* Jag har fått ytterligare en artikell som ligger för publicering... eller insändare ... hmmm, vad är skillnaden? A, den visar bilder på pinscher iaf och det är det viktigaste!
* Ett nytt forum har öppnat och det är lite roligt att deltaga i den - massa roliga goa personer är där. http://pinscher.do-talk.com/ - kolla in ;)
* Jag skall nu på en "get-together" med ett par kollegor - vi skall laga filipinsk mat a´la Estelita (bläckfisk, bl a som jag turligt nog äter som fuskande vegetarian). Catarina lagar god nötpaj och jag och lena tar med vin, vin.....

Ja, sedan ett par andra saker - men det kommer senare ....

Så nu är det dags o hoppa på min cykel ...

Over end out ....

Inga kommentarer:

Bloggarkiv