2008-10-10

Jag fick ett mail ....

"Hej BeeBronx,Du har fått ett nytt personligt meddelande på pinscherforum.se och du har bett om att bli underrättad när detta händer. Du kan läsa meddelandet genom att klicka pålänken nedan:http://pinscherforum.se/privmsg.php?folder=inboxKom ihåg att du alltid kan välja att inte bli underrättad om nya personligameddelanden genom att ändra inställningarna i din profil.-- pinscherforum.se"

du som har skickat till mig - vänligen ta bort det så fort som möjligt då jag inte går in på detta forum - samt att jag fått vetskap om att obehörig kan ta del i det du skriver.

Jag har fått ta del av att vissa personens PM blivit lästa av ägare till forum tidigare - så plocka bort snarast och vänligen skicka till mig på pia.widerberg@skola.trelleborg.se

Nu skall jag ut och ge kissemisse mat - den var en meter från mig tidigare idag. Kommer låna en bur imorgon och har ... underbara Els-Magreth - fixat jourhem.

Skall försöka fota det underbara lilla livet med!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv