2008-12-09

Jaha ....

det var ju lite roligt ...
Cathrine petade till mig lite om ett fakta jag missat, missat på min egna hund ;)

Jag har ju inte direkt en vana att importera hundar och eftersom jag är nybörjare tänker man inte på allt - så är det ju ;)

Lång historia kort - Heather ögonlyste Vegas (2007) veckan innan hon hoppade på planet till Sverige, för att - som Heather sa -
"If there was a problem, she never would have gone over"
Liten bonus får man väl säga.

Reise är ögonlyst nu med i dagarna och inför stundande parning med Eówyn är det ju alltid bra ...

Har nu försökt och få till en ögonlysning på Eówyn - ett himla knepigt jobb.....
Jag får köra en bit för att lysa och det är bara ögonlysning fm - måndagar och kö, kö, kö .... till förbanelse.

Jobbar inte andra uppfödare heltid? Hur gör man för att få dem lysta??? Sjukt att det skall vara så svårt med tider!!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Hallå! Jag jobbar efter ett rullande schema (har jour-kväll och dagpass) så jag försöker anpassa mina veterinärsbesök efter mitt schema. Annars har jag en snäll chef som föder upp hästar, han vet hur det är när man får en tid hos veterinär... :)

Bloggarkiv