2009-02-21

Imorgon, världspremiär ...

HUVA, säger Gildron ... men nu är det dags ... Imorgon bär det av ut till första utställningen.
Qpollen, en inoff med massa hundar ...
Åsa, Jag, Gildron och Impala träffades på parkeringen utanför Jägersro .. det låter nått va? Träffas med massa konstiga hundar på en parkeringsplats i malmö ;)

Gildron D&D KingBlack är en spjuver med svans på hundranittoknyck .... Glad i allt och alla - skitbra träning för honom på jägersro där det var så många, många hundar, rörigt, ljud och stök. Bra för Åsa med ;) Eller va ;) DET gick bra!!!!

Lite blandade bilder på grabben - i ett försök att hitta rätt rörelse ... med Gildron ständigt på span... hund, hund, hund, kolla, kolla, kolla ... va, vad gör de???? ;) och lite ställande med träna pill, ställ och störningsmoment - massa andra hundar.

Gildron var väldigt duktigt... och blev så trött... piiiiiiiiippppp blev det mot slutet och Åsa och jag gav oss av.


Gildron D&D KingBlack - en pudding på "Look-out" Pill, pill, pill - ställa, ställa ... trååååååkkkkkigt ... för en grabb som mig ....
Jag är ju snygg som jag ÄR!!!!!



Kolla grabbens samlade tassar .... ingen antydning till platthet där inte!

En skönhet - en junior jag har höga förhoppningar på framöver ;)



Nu är det väl ändå bra, säger Gildron ......
Jag har varit sjukt duktig!


Gildron D&D KingBlack ´ställer upp sig finfint ....

Imorgon eftermiddag kommer jag lägga in lite om hur det gick för alla - kritik och stämning - jag skall träffa Åsa, Emma, Annika och får nog samman en massa bilder med.
Tack för idag Åsa!

Spännande dag imorgon!

1 kommentar:

Anonym sa...

Först o främst TACK själv det var lärorikt, kul, intressant och massa tröttande =)) Jag o Giron har sovitt gott en stund i eftermiddag kan jag ju säga =) Impala likaså.
Måste bara kommentera första bilden här, Giron ser ju ut som en alien men ahhhh vilken skönhet =) Låter betryggande att du har förväntningar på honom, jättebra men jag blir ju nervis ;)

Bloggarkiv