2009-05-09

Nu sitter alla i Larv -

snart dags för utställning ... och själv sitter man med en halv kopp kaffe och en snart uppäten knäcke.
Lite skönt ändå - två helger på rad snart med 4 dagar utställning.

Jag kollade lite genom hur min hemsida ser ut - och oj, oj, oj ... kan man vara slapppare med uppdateringar? Vet om att jag har en väldans massa resultat att lägga in och även lite bilder som är nyare och kanske lite roligare - det kommer kanske snart...?

Gildron D&D KingBlack har varit och fått sin vaccinering - han fick även ett "ok bett och fulltandad" samt en matchvikt på 18,1kg. Inte illa pinkat för en hanne på dryga 49cmoch snart ett år - med inte minsta lilla fett!

Idag skall jag gå och lämna mitt förslag till tatuering hos Björn - sen skall han fixa lite med texter, bakgrund och kanske..... a, ni får se ;)

Lycka till alla som ställer -
GONZO, somär i Larv - tummar och tår och en puss till dig...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv