2009-06-21

Pinscherträff, CERT och BIR ...

Oj, mycket blev det att blogga om idag .....

Först - BeeBronx AngelEye´s ... en pudding som jag inte sett på länge ... TACK för att ni kom på pinscherträffen idag!

I helgen har det varit utställning i Norge - och igår var det en domare som inte tilldelade juniorer (andra åldersregler i Norge) ck .... plus en kritik som jag inte förstod - någon som vet vad detta är; "Too much inclined crop" Kors .... inclined????

Men iaf - Idag - BeeBronx Azarel 1, 1, ck 1bhkl och CERT och BIR ;)

Tjohooooooo! Grattis Lene! Stolt och glad är jag !

Sen en hel drös med konstiga småklipp från idag - bilder har jag några ... som skall redigeras och sedan så hoppas jag på någon från Annika - Pretty Please ;)














AND SORRY FOR THE BAD SOUND AND .... PICTURE .. ;)

Men oj, vad kul de hade!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv