2009-09-22

Föreläsning

ikväll om insemination och fruktsamhet - det är Catharina Linde Forsberg, Sveriges ledande inom detta som skall föreläsa! Intressant och jag skall ge mig på att anteckna så gott det går. Men därför blir uppdateringen lite lidande idag ...

Vill ändå tala om, inatt, när Vegas låg hos mig, nära, nära hade jag handen på hennes mage och det fladdrade till under fingrarna. Vegas tittade på mig och sa "kände du ?

Jag kunde känna rörelse ;)
Sen kom det ett helt buffeliribong förbi ... ;)

Innan föreläsningen träffar jag Annika utanför en stor djuraffär i Malmö - skall handla en stor, stor säck foder med puppystarter och sedan lite annat inför - diflaska och tillägg lika bra att vara förberedd, olja och lite nya goa filtar. Skrev också lista på vad som ska handlas hem från apoteket. Känns lite som när man skall packaför BB

1 kommentar:

Lena m Bella sa...

Den där första "sparken" visst är den hissnande! Man håller nästan andan och väntar på bekräftelse =)
Vilken himla intressant föreläsning!
Ha det så gott

Bloggarkiv