2009-09-27

Söndag och jag försöker verkligen få ordning på ”de kommande veckornas struktur” Bronx och BeeJay får äta på annan plats och alla grejer jag vill ha framme för Vegas valpning skall ligga på plats.Det är allt från papper och penna till våg och små handdukar för ev torkning av valp.
Mycket som skall organiseras.Under tiden som man njuter av söndagen har vi bakat lite – jag och Vegas som står och blåstirrar på fläcken vid mina fötter – kan ju tappa nått och då är det där det hamnar och där Vegas dyker för att ta det …. Knäppgöken!
Jag satte igång en surdeg i tisdags och idag var det bakningsdags. Det är så gott med surdegsbröd och med en massa gottis i – linfrö, krossat bovete, dinkel, sirap ….. mummmmmmma….

Vegas njuter en hel del av att ha en plats att gotta sig i. Hon ligger allt mer själv – undrar hur länge hon går denna gång?
Förra dräktigheten var bara idag + 2dagar.
Vi får se…..
För …. Intresseklubben antecknar, vi mer tokiga … en liten film i nästa inlägg med Vegas mage. Ni skall veta att jag satt med stetoskopet ett par minuter senare – ville delge de snabbar hjärtljuden man kan höra.

Men micken på kameran, stetoskopet och jag ville inte samma saker…

1 kommentar:

Sara sa...

Ser underbart ut , Vegas ser ut att trivas som fisken i vattnet i sin låda!

Bloggarkiv