2009-12-15

Att fota 5 pinscher till ett julfoto är ingen lätt sak .....

Under några dagar har vi haft lite fint extra besök här hemma på dagtid - Nova och Zeta är här och sällskapar medans matte och husse jobbar :)
Beejay älskar när lekkompisarna kommer och pinscherpiiiiiiiipiiiiiiipiiiiiiiier redan när Annika kommer med bilen på morgonen.

Det är väldigt roligt - alla kommer så fint överrens och njuter av varandras sällskap - i soffan som Zeta, Vegas och Beejay nu ligger och snarkar eller sängen, på fällen .......

Jag tänkte, lite förhastat "Jag tar lite julkort med alla våra fem ...." Plockade fram filt, fällar - som vi ju har några stycken numer!

Satte mig och kallade på alla hundarna - resultatet... det jag fick samman ;) några pinscher på en och samma bild iaf - inte illa!

Men hur det såg ut innan och efter ....







Vegas njuter av att snutta och trampa
Vad jag fick samman .......

MEN - än har jag inte gett upp!!!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv