2009-12-06

Helg hemma i Västervik....

Denna helg har vi spenderat hemma i västervik, hela familjen. Husse och Beejay har hängt med ;) Jag samlade alla och vi spenderade min 40årsdag tillsammans ... god mat, goa vänner och massa mys!

Beejay är väldigt åksjuk och därför är han ofta hemma med husse när vi gör massa saker, vi andra. Men med massa tabletter går det, och det är bara när vi är några dagar extra - det är inget roligt att han måste åka bil - me underbart när vi är framme och han är med.
Beejay har njutit av att busa med esko och av att vara lös så gott som på alla promenader, han har fått springa i skogen mitt i mörka natten och han har fått busa med syrrans hundar ....
Han har haft en bra helg iaf.

Laser och beeJay hade inte träffats på säkert två år och trots det så var det bara svansviftningar och glada miner - jag tog de fyra pinscher som fanns i huset och gick en lite längre promenad när syrran jobbade på torsdagen. Hur bra som helst fungerar de tillsammans!
Efter att vi njutit aav skog och lösa promenader, en tur in till stan och träffa Nelson och hans familj - Min lillsyster Emma och hennes skäggagam Eddie...

Självklart hade jag velat ha flera timmar till att springa runt i skogen och sitta i kojan vid matstället för vildsvin och andra .... tid för att fota ... men det blir inte alltid tid för allt.
Jag gick ut lite iaf och vet att jag snart måste hem igen - hem och njuta av skog och närmiljö.



Avslutar med en bild på syrrans gamla gubbe - laser. En goding som snart blir 13år ...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv