2010-02-18

Lite utställningsträning...

Idag efter jobbet tog jag hundarna 3 och 3 på sina lunchpromenader.

Sen tänkte jag pröva att friställa Gildron lite - han skall på utställning i Malmö och är inte utställd inne på länge.

Jag är verkligen ingen höjdare på friställa hund - jag vill så gärna pilla och kontrollera från hukande ... så jag ser hur hundens konstruktion ser ut just då.

Skall ju på en kurs med gurun under våren ;)

Gildron vill så gärna, han hoppar och stutsar för att se vad han kan göra för att få det jag har i handen ...


Han slänger sig ned, han hoppar upp, han ställer sig ....

Ögon och öron är pigga och vakna - vad skall jag göra?

Fick väl inte riktigt till det men lite roligt var det allt.










Bronx, BeeJay, Vegas, Nova och Zeta tyckte att de med kunde få vara med och dela det där gottiga - så lite avgränsat träning en och en blev det sen ;)

Detta kommer jag försöka ge mig lite mer träning på, dagens bilder blev så här iaf -




Inga kommentarer:

Bloggarkiv