2010-02-24

Mina underbara godingar fyller 2år om några timmar -

20080225 - 2010225

Ett litet klipp när de är endast några timmar gamla ....

Vegas förstfödda i A-kullen, min första valp ..... vilken underbar känsla det var - jag kommer ihåg att Vegas skrek till när fösta valpen kom ut, Jag var darrig av hur mäktigt det var. Helt otroligt egentligen ... när jag tittar på Nova, som kommer inspringande här hemma ofta tänker jag ofta "hon föddes här hemma, i mitt kök, det lilla livet"!

Hela min A-kull, en samling godingar!

GRATTIS-PUSS PÅ NOSEN TILL ER ALLA
FRÅN MIG OCH MAMMA VEGAS!!!

Sedan har vi haft väldigt, väldigt trevligt besök här hemma ....






Och Gildron njuter av snön, han springer, springer och öser fram som en gasell ...

Och han är ganska duktig på inkallning... minnsann ;)


Kanske jag en dag skulle ta och räkna mina bilder på springande, hoppande pinscher...
Men varför ta bild på en stillastående, när man kan ta på en ösande ;)

2 kommentarer:

Lene og Azarel sa...

Gratulerer med dagen til hele gjengen!!! :-D

Stor klem fra minstemann i Trondheim. :-D

Men du... På bildet av "alle" så mangler det en...

BeeBronx Kennel sa...

;)
Tänk at det var en till som saknade ..

Men Nova är ju överst, störst....
Så det sååååå...

Klem!

Bloggarkiv