2010-03-29

100 ....

gånger har jag nu tankat av min kamera på bilder - 100 gånger har jag alltså tagit med den ut för att fota, jag tankar alltid av den efter jag varit ute.



Jag njuter verkligen av mina lediga dagar - dagar utan minsta lilla inplanerat. Idag var det inte bara städning och tvätt - jag tog med mig hundarna ut på en lågpromis med, med kameran hängade över axel och en stor ficka fylld av frolic ;)

Tycker tidern går fort även om det är lång tid kvar till sommaren kommer. Men om en eller två blogar kommer det kännas som om det redan varit. Det finns massor med saker som jag vill hinna göra denna vår/sommar samtidigt som jag vill ha tid kvar att bara vara på.

Denna termin (skolterm eftersom jag jobbar inom det) har jag bestämt mig för att de till stor del skall vara kurser jag vill gå privat ... det har varit foto, hund och så...

Det som är på G inom april är "Friskvård" (hund), Avancerad fotografering och en 30timmars Viltspårskurs ;) ROLIGT!



Promenaderna nu - och säkert ett par veckor fram medför lite mer hund hem än när man går ut.....
Lite mera lera och grus, lite mera rullning och .... matte har som tur var en väldigt bra lösning på problemet - när vi kommer hem är det kombidusch. Alla 3 in i duschen och kompost runt om - ingen som smiter och de kan droppa av det värsta .... visst ser de för goa ut ;)





1 kommentar:

Sara Erikssonw sa...

Älskar blicken beejay ger dig i duschen :)

Bloggarkiv