2010-03-11

En dag i solen & foto till kursen ....




I helgen har Anna varit och hälsat på Annika - vi öste samman alla hundar och drog ut på tur både på lördagen och söndagen.
Som tur var kunde vi även njuta lite av mat, vin och tjadder på lördagskvällen - Roligt....









På onsdagarna går jag med en kompis på fotokurs... läxa - 5-10 bilder ... Ahhhha... jag som bara har en massa samling med hundar, hundar och lite springande hundar ...
Trots det dåliga vädret på tisdagskvällen tog jag kameran och drog ut för att få nått annat med mig - nått med inte hund.... och även om vädret inte var det bästa blev det ju nåt iaf ;)





Det är så roligt att kurs för min egen högst privata njutning.... hundar och foto ...
Så igårkväll drog jag ivägen en anmälning till en fortsättning på fotokursen ;)
KUL!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv