2010-04-02

I onsdags fick Annika och Daniel tillgång till sitt hus!

Bara ett kvarter från mig - STORT GRATTIS OCH JAG ÖNSKAR ER ETT STORT LYCKA TILL!




Zeta, Nova, Annika och Daniel har fått en egen trädgård att spatsera, ösa och dra rundor i ;) Även om det kanske inte är vad Annika och Daniel brukar göra själv så vet jag att Annika är överlycklig när hon tittar på Zeta som drar in rumpan och bara öser.... något som även Vegas gjorde .. första gången jag såg det ... i deras trädgård igår. ;)

I torsdags, efter jobb tog jag hundarna och promenerade en långis.
Vi gick hemifrån vid halvtolv och kom hem vid 16 och då hade vi även haft en liten fika - öst runt och lekt ;)
Ormvråk med ny skrud ...

VÅREN har kommit med stormsteg i skåne - knoppar brister och det är en njutning att sätta sig ned och bara vara.



Mina hudnar verkligen njuter av att kunna ösa runt, nu är det även gott att rulla sig i gräset och de tycker värme... äntligen värme ;)






Ha en underbar påsk från BeeBronxarna här till er!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv