2010-10-25

Planerade ett långt inlägg

ett inlägg om allt som hänt under de sista veckorna ...

Vi har "hittat ett nytt ställe" och spenderar mer än gärna den helgfria tiden spatserade där. Jag är ute oavsett väder och hundarna njuter mer av fritt springande under regn än koppel ... så "ut och njut av regn och blåst", var planen i söndags.
Nu var det ju ett tag sedan jag uppdaterade om hur det går och vad som händer.
Alla valparna har landat i sina nya hem, fem har påbörjat sina valpkurser.
Det verkar som om de är glada i att göra "roliga" saker med matte och husse - även om alla inte har så mycket föremålsintresse.

EllaBellaBus har varit med husse och fiskat - både på land och i båt. Bara roligt!

Här hemma har BeeJay haft ett kursslut - viltspår och ÄNTLIGEN kan jag säga Luna har "kommit hem". 4 veckor i karantän nere i Australien är slut och .... trots att skötarna bara har gett lugnande ord om hur bra det går och hur hon är frimodig... det är jobbigt och man tänker på att de inte är med sin familj och ibland är själva.
Men... en lång historia kort och talar väl bara om att allt har gått bra och Luna njuter av Australien. Snart dags för hennes första show ... spännande!

Men, jag la in lite bilder från ett hårt blåsande Skanör.

Vi spenderade hela söndagen där - en av många kommande hoppas jag .... nästan 5kilometer bara strand åt ena hållet ... folktomt och självklart lika folktomt på vägen tillbaka.

NJUTNING!

1 kommentar:

Caroline sa...

Låter härligt med 5 km strand för pinschrar att ösa i :)

Bloggarkiv