2008-07-20

Vad har hänt?

Sen vi kom hem från semestern, maken (jopps, han var med denna gång ;) ) hundarna och jag har det gått liter mer än en vecka.

De två sista dagarna i min, 2 veckor korta semester njöt jag av att slappa ... fullt ut! Fick sovmorgon och maken tog el´dogos, ligga i soffan och softa och vara upp till 4 på morgonkvisten ... NJUTNING!

MEN - nu har man börjat jobba, ryggen skriker (lyfta barn dagarna i ända är inte allt för ergodynamiskt riktigt - men emotionellt nödvändigt!)

Jag gillar verklingen mitt jobb - men ... shit, lördagsmorgon och länden vill inte räta på sig...... då är det inte allt för lätt med tre hundar som vill ut!

Mitt i veckan - närmare bestämt den 14 hade vi bröllopsdag - pussgurka, love you!

Veckan som kommer skall allt inför Gildrons entrande Sverige fixas - för nästa helg skall jag spendera i Prag!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv