2009-01-30

Inte några som har blivit avstängda?????

Nu har jag frågat emma, min lillasyster om jag får lägga ut dessa skärmdumpar som hon har efter konversation med moderator och administratör på forumet ....

Min syster, en av dem som blivit avstängda - blev avstängd på grund av att hon är min syster - hon försökte länge och väl få sitt konto tillbaka... men icke!

Hon sparade skärmdumpar och skickade till vår ordförande inom SSPK, eftersom hon ansåg sig illa behandlad. Men det finns juinget de kan göra för detta är ett privat forum.















Min syster har aldrig fått detta sista besvarat - inte heller har hon fått sitt konto tillbaka heller.
Jag är också en av dem som blev avstängd och inte fått tillbaka kontot - så ... inga som fått sina konton spärrade eller avstängda... lögn!

Att man sedan sitter och loggar allas IPNUMMER vid inloggning och loggar vem och när ... är sjukt och inte riktigt klokt!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte skaffa ett konto där, för länge sen... Riktigt länge sen, innan Pinscher do talk skapades. Jag har aldrig fått nått mail så att jag kan logga in.. Nu har vi ett så bra forum så det kvittar ju nu.

Anonym sa...

Att denna människa är sjuk och inte riktigt klok är väl välkänt sedan länge?! :-D Nä då, men lite skämt åsido så visar du ju här klart och tydligt att han verkligen inte är rak och ärlig, så om det är ngn som tvivlat innan så har man ju här svart på vitt att han ljuger och säger saker bäst han vill för att det ska passa dennes syften.

Dock vill jag faktiskt ge honom en chans nu. Han skriver ju vitt och brett både på sitt forum och i sin blogg om hur alla i pinschervärlden måste se över sitt eget beteende och uppföra sig bättre. Därför förväntar jag mig ett fan så mycket bättre beteende överlag från denna människa! Och om det faktiskt är så att han kan skärpa sig och inte klaga på allt och alla, hitta på sina egna konspirationsteorier mot diverse grupper men gnöla om att det är konspirationsteorier mot honom så fort han får kritik för något osv osv i det oändliga... om det är så att han faktiskt skärper sig, ja, då är inte jag sämre människa än att jag kan släppa allt skit som varit och behandla denna människa med sån respekt som jag behandlar resterande människor på nätet. Låter inte det som en bra idé?

Bloggarkiv