2010-08-30

För er som inte har FB....

två av C-kullarna har under gårdagen fått kraftiga reaktioner på vaccinationssprutan de fått inför leverans.
Hemskt, hemskt och fy för H**v*ete*s S**t så jobbigt.

Nu är de hemma igen - en stor sten har släppts från mitt inre.
SEN - Min underbara vetrinär ringde nu - hade luskat och även talat med Agnetha Gustavsson på vaccinationscenter.

Enligt Birgitta rapporteras inte våra vaccinationskomplicationer in - dvs PINSCHER ÄR STATISKTISKT INTE ÖVERREPRESENTERADE I REAKTION PÅ VACCIN - detta betyder att vi inte finns med i forskningsanslag, vetrinärer ...får inte "alarmrapporter" och det talas inte om inom fakulteten.

HAR DU HAFT EN PINSCHER MED REAKTION?
KONTAKTA DIN VETRINÄR OCH BE DEM KOMPLITERA ER JOURNAL OCH SKICKA IN DEN TILL BERÖRDA!

Min vet kommer framöver beställa hem specialvaccin till mig för mina pinscher - tummen upp!
Hon har även sett till att... trycka på malmö och lund i vikten av rapportering!

Nu lite bilder från dagen






Inga kommentarer:

Bloggarkiv