2007-06-20

Syr upp en .....

Det finns en lösning på allt - det blir att sy upp en ny klänning.. med empirskärning ;)

Mönstret är till en taftklänning - men jag vill ha en i line (det blir skrynkligt, ropar min mamma i telefon) för jag gillar verkligen den svala känslan och det är så klassigt vackert!

Färg - någon grön med skärningen markerad med ett mörkare tyg .... rakarns fint

Idag har jag ledigt från jobb - massa komptimmar som skall plockas ut och vad bättre än o ta en mysdag mitt i veckan ;)

Hundarna och jag tog en lång tur i morse och sedan stannade vi till hos min svärmor, hundarna öste - massa bilder i gallery - men Bronx var med i två sek ... sedan la han sig för o kolla på "tokarna". Jag hade velat kunna lägga in lite ljud - så ni kunde fått höra lilla, söta, goa tiken när hon låter som en tokig pinscher.

Dagens bild blir på den oförglömliga minen BeeJay gör ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv