2008-11-11

Jag fick ett telefonsamtal om att

MINA inlägg på ett tidigare aktivt forum flyttats runt - så att det bl a ligger ett inlägg under titel- och skrytgalleriet...

JAG har inte gjort, eller jag vill säga JAG har ALDRIG gjort några inlägg i den tråden och om jag kunde skulle jag radera alla mina inlägg på detta, för rasen destruktiva forum.

Jag anser inte man har rätt att, efter dryga två år - eller för den delen två månader flytta runt mina eller andras inlägg utan att förhöra sig med skribenten om rätten att flytta runt och lägga dem under titlar där de inte var menade att ligga!!!
Hur kan du då veta att skribenten hade för avsikt att förmdela just detta??? Det står dessutom inte att det är flyttat av någon annan!!!!!!!!

Är syftet att försöka få forumet att se aktivt ut? Är syftet att försöka att få mig att se aktiv ut där?

DET är jag INTE!!!

Jag kan inte ta bort inläggen där eftersom ägaren och adminastratören ändrat mitt lösenord - jag blir inte heller bortplockad från mitt medlemskap - TROTS upprepade önskemål om just detta!!!

Jag har uprepade gånger skrivit och uppmanat - PLOCKA BORT MITT MEDLEMSKAP

Så - ge fan i att flytta mina inlägg - de är inte menade för ägaren till forumet att lägga för att skapa nya trådar och ny aktivitet!!!

Det har skapats ett nytt, aktivt forum - där man kan göra inlägg och veta att det inte blir personliga påhopp på rasen, uppfödare eller enskilda hundar och dess ägare. Där görs inte inlägg för att skapa debatter i syfte att göra påhopp och driva sin personlig vendetta med motiv!!!

Forumet för pinscher heter Pinscher.do-talk

Inga kommentarer:

Bloggarkiv