2009-06-05

Sova, Sova, säng,

säng, säng .......

Natten mellan onsdag och torsdag sov jag väldigt lite - av någon anledning har jag börjat med MaffiaWars ... och fastnar lätt. Sedan tänkte jag - om vi nu måste köra från Annika (hämta henne hos Daniel i Trelleborg) vid 3.00 så bör jag ju gå upp vid 2.00 ......

DÅ vill det till att jag är trött kvällen mellan fredag - lördag!

Så igår var jag uppe till 23.40 och sedan upp 4.50 och ut med långpromis ... börjar jobba vid 10.00 idag för det är min tur att stänga 18.30.

Kaffe nu och lite datatid, packning och ordningställande innan jobb - sen blir det inte mycket mer än sengång idag ;)

Jo, visst ja, jag skall ju baka rabarberpaj med ungarna - sockerkick och skojkick - blir en bra, regning innedag!

Ha det gottis - och lycka till alla som ställer med oss i Norrköping imorgon, vi hoppas på torrare väder!

2 kommentarer:

Sanna o Kelly sa...

Lycka till och ha det så roligt!

Annika sa...

Ja fy fasen vad tidigt vi måste åka... tror inte vi insåg det när vi anmälde oss... ;) Ses inatt då! Kram

Bloggarkiv