2009-09-26

Leker med namn

och har fått iordning valplåda och mattes sängplats för de närmaste veckorna.

Jag sitter och pillar på lite stamtavlenamn till kullen, tycker det är väldigt roligt. Det är ju stamtavlenamn - och en B-kull ... men sedan vill jag utöver en bokstav även ha ett tema.

Jag har bollat massa ideér med mina goa A-kulls ägare, som även slängde in lite tips och kom på roliga teman.

Vi har ordspråk, titlar på sånger, drinkar, .... och BLACK var väl det alla tyckte var bäst.

SÅÅÅÅÅååååååå - så här långt har mina spåningar kommit ang namnen.
Nu har Vegas lagt sig och jag skall väl göra henne sällskap ....

1 kommentar:

Lene sa...

Mine favoritter på den listen:

Black Baron
Black Belladonna
Black Star's Charizma
Black Mr. Warlock
Black Bonbons'
Black Addiction For You
Black Passion For Licorice

Ikke lenge igjen nå... Så spennende! :-)

Bloggarkiv