2011-03-13

Bronx är fortfarande inlagd ...

och mattes hjärta sitter i halsgropen.

Innan vi åkte in hade han ju varit på en helundersökning i torsdags, allt var tipptopp och det enda var reaktionen hos de vita blodkropparna som visade en allergisk reaktion på något.

Detta tror jag är grunden till vad som sen gjorde att han under fredagsnatten blev så väldigt mycket medtagen, bajsade blod och inte fick behålla någon vätska alls.
Jag vet inte för jag har inte fått någon info alls än ....

Jag gick mot min instinkt att aldrig mer till malmö djursjukhus ...
Trelleborgs veterinärerna är ju en filial till malmö - jag har de bästa omvårdnaden jag kan få i trelleborg....
Så jag fick resonera lite kallt i lördags - Bronx alla tester gjorda i torsdags fanns i datan hos Malmös och de hade även röntgenplåtar och info om honom ... eftersom de har samma system och samkör.

Men under gårdagen var jag väldigt uppgiven när jag under en två timmar lång, lång tid inte fick några svar ... från klockan 20-22 försökte jag få svar genom telefon men enda jag fick veta var att de skulle meddela hans vårdare att han hörde av sig till mig...... fick gå och lägga mig utan svar.

Nu ringde jag på morgonen och fick veta att de skall gå genom alla och ringer innan 13 - de kunde inte säga så mycket nu eftersom de jag talade med nu precis hade börjat jobba.

Får jag inga svar innan 13 åker jag in själv och stannar till jag får mer info!

Jag saknar honom så jag brister ......

Inga kommentarer:

Bloggarkiv