2011-03-16

Räv och solsken .....

Bronx, Vegas, Zeta och Nova njuter av väder, vind och friheten i att springa lösa.
Idag har vi varit ute på en liten lösrunda. Hundarna - alla 5 för Nova och Zeta fick hänga med - fick en tur på halvön vid Skanör.
Vassen skinner i solen

Helt underbar väder och verkligen något jag behövde. Lite för mycket blåst bara för att jag skulle våga testa lite underexponerade snabba bilder med blixt som har filter eller bounser - får bli annan dag!

Tyvärr (tycker det känns tyvärr) fick vi se räv, 2 stycken. Jag gillar vildlivet men vill inte gärna riskera stöta på dem på ljusan dag med hundarna. Gärna själv - med kameran i bästa läget och med skärpedjup utan dess like ;)
En av de två rävarna vi såg ute på halvön. De simmade över till andra sidan och fick fortsätta lurpassa där

Har ju bytt data ... saknar massa finurliga program på min gamla och får sätta mig och gå genom den ordentligt. Under tiden testar jag CS5 prövoversion och är väl kanske inte så impad, men det kanske är för att jag inte är hemma med det.

Har CS4 på min gamla och skall plocka över det - och lite andra program.
Vegas har två lägen - fullt ös eller totalt utslagen ....
Vackra Vegas
BeeJay .... som bara min goa BeeJay kan vara ;)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv