2011-03-25

Tidig morgon

och mattes klocka ringde redan klockan 5 - som tur var ställde hon om den så den ringde klockan 5.30 igen. Sen slumrade vi lite snabbt till.

Husse började med nått ute i köket - Kylskåpet öppnas...... vilken tur morgonmacka och eftersom vi alla sprang ut för att kolla läget hade han lite paprika och ost till oss ;)
Goda mackor du har husse ......

Lite morgonmys hinner vi med innan matte kommer uppstaplande och in på toa ....

Nu är matte färdig för morgonturen - ingen kamera med idag tydligen. Kanske det är för disigt då?
Det blir långtur ända ut till albäck, 1mil att kissa in och dofta av ;)
Fågelkvitter och nästan inga andra ute är gott.

Det tar nästan två timmar innan vi är hemma igen - innan vi kommer hem visar vi en förvillad dam vart kyrkan är. Hon tyckte jag var väldigt vacker och trevlig ... tja... de andra med ... vi skällde inte alls som den ohyfsade hunden vi möte gjorde (men hon ska bara veta vad vi kan!)

När vi kom hem var det frukost med kaffe för matte.
Jag fick mina tabetter - glukosamin och alla tabletter för att läka min mage - sen äntligen frukosten med resterna från igår - massa skinka, kokt ägg och ost MUMS!

Nu ligger jag här och snarkar snart - med värmen från mitt sköna back-on-track och dunkudde under huvudet ;)

Det är skönt att bara vara!

Ha en underbar dag/Bronx





1 kommentar:

Lene sa...

Herlige Bronx! <3

Bloggarkiv