2007-08-30

En liten snabb uppdatering....

Joanna, Hicksontösen skickade oss en utmaning... vi måste ju anta den innan vi parkerar häcken i bilen för timvis långa resan mot Elverum i Norge.

4 bloggare som jag tycker är Extra Inspirerande och Roliga, Spännande och … väldigt viktigt, ofta Uppdaterade!

Nummer 1 – Underbara Harry och Emma … av så många anledningar.
Emma skriver hur det är, utan försköningar eller illusioner.
Harry är så mysigt skön och det speglar sig i bloggen!
Emma är den pinscherägare jag själv skulle vilja sälja ”den där” krångliga, utmanade pinschern till … och känna mig tillfreds med att HON lyckas!
EMMA - klart helst en tio-poängare utan några krångligheter!

Nummer 2 – Zsandor, roligt och inspirerande … ofta uppdaterat.

Nummer 3 – Zorro – Sandra är väldigt duktig och det är alltid lika roligt att läsa om hennes träningar och bravader med och utan pinscher.
EN stor känga dock … uppdateringar Sandra!

Nummer 4 – Joanna har just nu en blogg - lite trist att skicka tillbaka... men det är en av dem jag kollar dagligen! Blogg (Lite nyhet) som handlar om pupps OCH allt som handlar om valpar, födsel, dräktighet och dyl är av väldigt mycket intresse för mig.
Händer det nått här får Joanna snabbt en fråga… va? Vart, hur?

Sedan skulle jag vilja säga, Poppis, Totte, Eroz och Eówyn… men brist på uppdatering gör mitt finger trött av de extra knapptryckningarna

Inga kommentarer:

Bloggarkiv