2009-04-20


Mitt rekord - 34070steg ... jo, vi tog en lång, lång tur igår.
Nu till något väldigt, väldigt roligt och ... en bra nyhet för oss uppfödare boende i skåne och södra, södra delen av Sverige - Helsingborg kommer till hösten att öppna en avdelning för fryst sperma och därmed även inseminering av detsamma!
Det underlättar hur mycket som helst.
Som det ser ut idag måste jag ju ta ledigt från jobbet - 2dagar minst - köra de roliga milen upp till Uppsala, ordna boende och allt som hör till det och sedan kostnaden för själva ingreppet. Nu kan jag ta en tur efter jobbet och sedan köra hem ;)
Tummen upp för deras nya satsning!
Tillägg - jag har också lärt mig att via telefon kan inte jag blogga ... texten blir svart och försvinner ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Vilka härliga bilder från Musön. Önskar att jag hade en sådan plats till Harry...

Ja, vi hasde verkligen toppenkul! Och lite BeeBronx var det ju i form av supermysiga Gonzo med tillhörande matte, lika mysig hon! :D

Trist med rykten, men så är det väl i hundvärlden. Hoppas att finaste Vegas är redo för pupps i nästa löp! :D

Bloggarkiv