2011-02-25

3 år har gått ...

"Söndagen den 24 och Vegas är på 56:a dygnet. Hon visar tydliga tecken på oro, rastlösthet och hela magen har sjunkit. Ur brösten sipprar det lite mjölk… det närmar sig.
Vegas fortsätter flåsa, snurra, i och ur låda och gny.
Söndag går mot måndag och Vegas är inne på sitt 57 dräktighetsdygn.

Kl 3.15 går vi ut på den tredje promisen för natten. Det är slitsamt – för matte, Vegas och grabbarna (inklusive husse) som tittar på. Kl 4.40 lossnar slemproppen. Ett par minuter går – Vegas gnyr till och kl 4.54 kommer så den första lille killen.


4.54 – hanne med en vikt på 236g"

Min första BeeBronx valp var född, 20080225 ... 3år har gått fort och de har vuxit upp till vackra pinscher...
GRATTIS alla mina underbara valpar i A-kullen, ni kommer alltid vara lite mer för mig. Mina första, mina Vegaspupps, mina underbara vackra, fantastiska Azarel, Arella, Anahita, Angelstruck, Black Angel, Angel Eye´s, ArcanAngel Costodio & ... så klart, mitt vackra hjärtegryn Angel Of Mine!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv