2011-08-23

Fotografera under vatten

är någonting jag velat testa under en lång tid.
Min kamera är ju inte direkt typen man släpar med sig ut på ett dyk.

MEN nu har Ricoh PX kommit, en kamera som efter ett dopp på tre meters djup i en timme och ett fall på 1,5 meter ska den kunna fortsätta ösa iväg bildsekvenser utan problem
jag tror den kameran hade passat min typ av bild med fuktigt väder och regn som strilar ......
Smartsontestpilot kan man nu anm sig till att testa denna kamera - vilket jag mer än gärna vill göra!
Jag tror jag hade kunnat ta med den ut på flottningen med - utan att vara rädd för att förstöra kameran - förra turen på flottan hamnade ju min 15.000kr kamera i vattnet och fick gå till "kameragraven".

Vill du veta mer om kameran?

De har lagt ut en lite info om kameran - HÄR

Inga kommentarer:

Bloggarkiv